Čo nová aplikácia Volvista ponúka?

Umožňuje jedným tlačidlom:

- objednať do servisu

- vyžiadať si výkup/predaj svojho auta

- komunikovať so svojím servisným technikom pomocou funkcie Video Servis

- prechádzať ponuku jazdených vozidiel

- strážiť termín servisnej prehliadky

- zavolať pomoc v prípade nehody či poruchy

Ponúka informácie o:

- vašom vozidle Volvo

- servisnej histórii vozidla

- končiacej technickej kontrole

- kontaktných informáciách predajcov/servise

- novinkách zo sveta Volvo

Aby ste mohli využívať nové, vylepšené funkcie v modernom používateľskom rozhraní, je treba:

1. byť klientom Auto Průhonice, Auto Stodůlky, Auto Dejvice alebo Auto Cardion

2. odinštalovať existujúcu/starú aplikáciu Volvista

3. v App Store (iOS) či Google Play (Android) stiahnuť novú aplikáciu Volvista

4. opätovne sa zaregistrovať (zadaním VIN vozidla, osobné údaje, verifikácie e-mailu, atď.)

5. v prípade komplikácií kontaktujte recepciu Auto Průhonice na e-maile: recepce@autopruhonice.com

Stiahnite si aplikáciu Volvista – naskenovaním QR kódu: